امریه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 1402
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سازمان ثبت اسناد و املاک ایران با همکاری سازمان وظیفه عمومی، قادر است تعداد محدودی از سربازان وظیفه را جذب کند. این تعداد بر اساس سهمیه‌ای که توسط سازمان وظیفه و نیروهای مسلح تعیین می‌شود، مشخص می‌گردد. سازمان ثبت اسناد و املاک قصد دارد از میان فارغ التحصیلان کارشناسی، سرباز امریه جذب کند. علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام امریه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به سامانه مربوطه مراجعه کنند و پس از پذیرش، باید مدارک خود را تکمیل کنند. جهت اطلاع از شرایط تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

درباره سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 

سازمان اسناد، وابسته به قوه قضاییه کشور است که مسئولیت آن تشخیص میزان دارایی افراد است. این موسسه از قدیمی‌ترین سازمان‌های ملی است که عملیات خود را پس از انقلاب مشروطه و در سال ۱۳۰۲ شروع نمود. به وجود آمدن چنین سازمانی در ایران قدیم نیز مشاهده می‌شود. از زمان دوران هخامنشیان، اراضی کشاورزی در ادارات دولتی ثبت می‌گردید. در زمان حکومت ناصرالدین شاه نیز، با استفاده از تمبرهای دولتی، اسناد ثبت و املاکی که تمبر دولتی داشتند، مورد اعتبار بودند. اکنون، این فرایند به شکل پیشرفته‌تری در حال انجام است.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اطلاعاتی مانند نقشه ملک ها، نام مالکین، مساحت و وضعیت هر ملک و برآورد قیمت هر ملک برای مالیات و … را محاسبه و نگهداری می نماید.

حال در ادامه به شرایط پذیرش امریه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می پردازیم تا در صورت علاقه مندی بتوانید برای ثبت نام اقدام نمایید

شرایط ثبت نام امریه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 1402

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، همانند سایر سازمان و ارگان های کشور برای پذیرش سرباز، شرایطی را در نظر گرفته است که در صورت داشتن یکی از این شرایط می توانید برای این امریه این سازمان اقدام نمایید.

شرایط پذیرش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شرح زیر است:

شرایط پذیرش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

✳️

فرد متقاضی متاهل باشد

✳️

فرد تحت پوشش بهزیستی و یا کمتینه امام باشد و یا جز ایتام محسوب گردد.

✳️

اگر فرد جز خانواده شهدا، ایثارگر، جاوید الاثر، آزادگان، جانبازان و یا رزمندگان با 6 ماه حضور متناوب در جبهه باشد، می تواند برای ثبت نام و پذیرش اقدام نماید.

✳️

اگر فرد داوطلب دارای بورسیه سازمان اسناد باشد و یا حز اعضای ملی نخبگان کشوری باشد.

✳️

اگر دارای رتبه اول تا سوم مسابقات قرآنی باشد.

✳️

اگر معاف از رزم بوده و مدرک پزشکی داشته باشد.

✳️

فرد باید به شرایط بومی گزینی این ارگان توجه کرده و در صورتی که فاصله سازمان تا محل سکونت کمتر از 35 کیلومتر باشد، اقدام به ثبت نام نماید.

✳️

در صورتی که فرد  متقاضی امریه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مناطق محروم و دارای ضریب 5 باشد می تواند برای ثبت نام اقدام کرده و در اولویت قرار بگیرد.

مدارک مورد نیاز برای امریه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 1402

زمانی که قصد ثبت نام و امریه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را دارید باید مدارکی را آماده و آن را ارائه نمایید. مهمترین مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام به شرح زیر است:

مدارک پذیرش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

عکس پرسنلی 3×4 با پشت زمینه سفید

 

ارائه برگه سبز و یا همان برگه اعزام الزامی است.

 

در صورت متاهل بودن تصویر صفحات عقدنامه باید ارائه شود.

 

ارائه شناسنامه و کارت ملی هوشمند فرد متقاضی و در صورت داشتن همسر و فرزند، ارائه شناسنامه و کارت ملی آن ها نیز الزامی است.

 

ارائه آخرین مدرک تحصیلی و برگه تسویه دانشگاه

 

ارائه برگه واکسیناسیون برای پذیرش الزامی است.

 

 

منبع: vazife





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: